Sumber http://www.zuarxpdc.com/2009/11/cara-membuat-title-bar-untuk-blog.html#ixzz1krIxz6si

Monday, December 31, 2012

kegemukasia?

hihi....

Menurut kamus dalam internet, kegemukasi merupakan sejenis kuih yang mampu membuatkan anda bahagia, di awang-awangan dan seronok dua ronok dan tiga ronok.

betul ke ni? Ada jugak ke term macam ni??

.
.
.
.
.
.
Mestila takda! hahaha

 Hakak nak cerita tentang hakak la.. makin lama makin gemuk!! apecerrr!! bahagia sangat ke hakak ni dek non?? Idakla jugak.. haha

Dulu masa belajar kat matrik uia,PJ akak ingat lagi berat badan hakak 38 -42kg je... Seluar jeans pun saiz 26..besa sikit 28 je.. baju saiz S semua... TAPI

bila dah kerja ni....berat jadi 45kg..  ok lagitu... dulu masa masuk main campus. penah cecah 48kg sebab over bahagia kotnye haha..

48kg tu berat maksimum dedulu kala tu diknon.Tu pun rasa sendat dah pakai seluar jeans.

TAPI sejak kawin nih,..hahhhhh koo!! berat sekrang 55! hokey..mana hakak nak campak semua lemak-lemak kat badan ni??? hihihihi... xpe xpe... hakak try la diet. Kalau tak boleh...jangan salah kan hakakkk..yg penting hakak menten cute! ahaks!
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1krLaxMLz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...