Sumber http://www.zuarxpdc.com/2009/11/cara-membuat-title-bar-untuk-blog.html#ixzz1krIxz6si
Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 1, 2013

innalillahi wainna ilaihi rajiun.. :)

Alhamdulillah diberi peluang untuk masih bernyawa hingga ke saat ini dan detik ini... namun lebih seminggu sakit is not cool bila2 lagi kerja yang banyak dan travelling sana-sini demi tuntutan kerjaya. Sedih woo... sakit, but still have nothing to do.

Bukan tidak berdoa... doa hari2 supaya kesihatan kembali  normal. Sakitnya batuk ini menarik semua organ2 dalam ku. Sakitnya selsema ini menarik urat mataku dan akhirnya merembeskan tangisan. Namun bukan tangisan kesakitan..tapi tangisan pembuang toksin barangkali. Masakan aku masih mahu menangis sekadar demam batuk selsema ini sahaja..

Berpunca dari makan jeruk RM2 di Johor Bahru.... mungkin kimia jeruk itu sangat kuat membuatkan aku batuk medokong-dokong.. ingatkan sehari dua baiklah. Batuk makin menjadi2 sehingga usus dan perut jadi sakit dan kejang. Pergi ke doktor. (free sahaja semenjak pakai pruclicic care by prudential) ambil ubat batuk, demam dan sakit tekak. Makin teruk batuknya.sehingga tak boleh tidur malam. Mugkin tidor di hotel, aircond sejuk menambah lagi keterukan batuk itu la kan.

Then, pergi jumpa doktor lagi di dungun, doktor bagi ubat batuk berkuasa tinggi katenye, beserta antibiotik yang lebih tinggi dosnya. Disuruh juga bernafas juga inhaler..khuatir ada lelah.. emm rasenye takda. Namun tidak juga redha batuk. Malah selsema dans sesak nafas pula muncul.

Sedih. Aku mahu bebas. Aku mahu bebas sakit.Supaya aku boleh berjalan riang2 bersama suami di sini. Masak untuknya namun aku tidak larat untuk semua itu. Tuhan..ampunkanla dosa. Aku akan pergi lagi klinik malam ni di puchong untuk rawatan susulan. Doakanlah aku cepat sembuhnya! :)

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1krLaxMLz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...