Sumber http://www.zuarxpdc.com/2009/11/cara-membuat-title-bar-untuk-blog.html#ixzz1krIxz6si
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 19, 2012

Accident di pagi hari!

Astaghfirullah al azhim...

Bahaya tak bahaya la kan.. sejak demam and pening kepala ni menjadi hobi tubuh dan jasadku ini, hari ini dalam sejarah penyakit ni mengakibatkan eksiden pertama kali nya terjadi ke atas kereta kecilku.Alhamdulillah bukan eksiden major yang perlu ke hospital, tapi kereta cam kene hantar ke bengkel sebab skirting kiri dah tercabut.huhu..

Camne jadinya..

Jalan dari rumah nak ke ofis akan melalui 3 kali simpang. So, kejadian terjadi betul2 kat simpang yang pertama yang mana sebaik sahaja tiba di simpang pertama.. pagi ni badan panas seperti biasa dan kepala ada pening-pening sikit. Sebaik sahaja tiba di simpang pertama tu, mata tetiba jadi kabur dan kepala pusing-pusing. Dalam hati terdetak "alamak, simpang ni!" time2 ni la nak pening2 kepala samapi kabur pandangannya.Gelap sungguh rasa. Tapi tangan still pusing steering ke kiri sebab takut kalau2 ada kereta dari kanan nak teruskan perjalanan.huhu..

Dan-dan membelok di kala tak nampak... dengan yakin dan kompiden terlanggang divider kiri jalan.. bunyi die macam bunyi besi remuk! takutnya ya rabbi tuhan je tahu. Tapi still kompiden jalan slow2 sampai la parking office. Terus keluar dari kereta and tengok ,,skirting dah rabak...huwaa....

Rabak tu tak teruk takpa sangat, Tapinya.. apa jadi kalau pening ini terus mengganggu gugat keamaan dan kesejahteran hidupku.huhu

Alhamdulillah Allah masih melindungi aku sehingga kini
dan
Semoga Allah akan terus memberiku kesihatan untuk aku mendidik anak bangsa. :)
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1krLaxMLz

1 comment:

  1. Kami ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan KI ANGEN DARWO dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi KI ANGEN DARWO dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan KI ANGEN DARWO meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan KI ANGEN DARWO kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik KI ANGEN DARWO sekali lagi makasih yaa KI dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja KI ANGEN DARWO DI 0 8 5 3 2 5 2 9 1 9 9 9 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...