Sumber http://www.zuarxpdc.com/2009/11/cara-membuat-title-bar-untuk-blog.html#ixzz1krIxz6si
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 23, 2012

Dari Mata turun ke hati

Dari tajuk tu mesti ada yang tersenyum-senyum. Mesti nak kata aaa ni mesti entry jiwang karat ler tuh. Idoknye... hehe..

Ingat tak Jodoh itu Rahsia Allah?

20 tahun lepas tak mungkinnya kita terfikir siapa jodoh kita, siapa bakal teman lelaki kita dan siapa bakal tunang kita, lagi lagi plak siapa bakal husband kita.

Yang mungkin kita terfikir ialah, kita nak teman lelaki ensem/husband kacak menarik tertarik cam Lee Dong Wook


Tapi siapa kita yang oiii nak demand-demand lebih, kau jelita ke nak depa2 ni.. satu lagi kau cukup kuat ke nak jadi pembimbing mualaf ni. (Kalau dah jodoh lain ceritanya)

Saya dengan en.tunang pun saya rasa kami ada ceritera yang tersendiri...
Pandangan mata die dan en.tunang ter-eksiden masa saya Form 4. Kelas sebelah..mata pun memandang la. Tapi takda apa pun yang berlaku. Main pandang2 ja..senyum pun tarakkk...  habis SPM. Senyap cam tu jah la.. xde yang romantika jula juling....
Masuk u..dah nak akhir sem kami dipertemukan semula melalui sms ja...xda la yang menarik and dramatik sangat... 2 tahun kenal baru rasa nak terima en.tunang lebih sikit... then kami proceed kawan.....
xda declaration atau initialization. Makanya xda la syntax error.. hehe..itu sahaja...
yang istimewa hanya saya satu...
saya tahu dia istimewa buat saya dan sebegitu sebaliknya.. :D

Moral of the story. The story is not the story but the moral is what we want. hehe... ada kaitan? xda kan?
ada aku kisah? hihihihihi

papai... <3



Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1krLaxMLz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...